Hallo iedereen,
Is er iemand die weet hoe de functie gecombineerde achterlicht werkt bij de sfr1.
Kan ik deze gebruiken voor stoplicht en dagrijlicht met de juwubaverlichting, die heeft alleen stoplicht of dagrijlicht, achteruitrijlicht,pinker en de plusdraad? Dus ik mis 1 functie.
Grts Willy
Gecombineerde achterlicht
Re: Gecombineerde achterlicht
Hallo Willy, met het gecombineerde achterlicht kun je het remlicht en parkeerlicht op één LED weergeven.
Dit zou ook moeten werken met het Juwaba verlichting remlicht.
Dit zou ook moeten werken met het Juwaba verlichting remlicht.
Ok, en weet je niet hoe men die insteld op de soundteacher?
Ik heb die geprobeerd op de uitgangen, maar krijg alleen het remlicht aan.
Ik heb die geprobeerd op de uitgangen, maar krijg alleen het remlicht aan.
Hallo Willy,
Configureer de uitgang als een “gecombineerd achterlicht”. Stel "Helderheid" in voor parkeerlichten en "Optie 1" voor remlichten. Optioneel "Optie 2" voor mistachterlicht.
Schakel de parkeerverlichting in met de functie "Parkeerverlichting" of via de lichtschakelaar ("Lichtschakelaar +/- functie").
Als u nog steeds problemen ondervindt, upload dan hier het huidige projectbestand (*.sfr1).
Configureer de uitgang als een “gecombineerd achterlicht”. Stel "Helderheid" in voor parkeerlichten en "Optie 1" voor remlichten. Optioneel "Optie 2" voor mistachterlicht.
Schakel de parkeerverlichting in met de functie "Parkeerverlichting" of via de lichtschakelaar ("Lichtschakelaar +/- functie").
Als u nog steeds problemen ondervindt, upload dan hier het huidige projectbestand (*.sfr1).